ز غوغای جهان فارغ، در خفا منم

ز غوغای جهان فارغ، در خفا منم

می نویسم آنجا که نه محرمی بخواندم، نه نامحرمی شناسدم
ز غوغای جهان فارغ، در خفا منم

ز غوغای جهان فارغ، در خفا منم

می نویسم آنجا که نه محرمی بخواندم، نه نامحرمی شناسدم

17

خوبه...کم بودن بازدیدها نشون میده که اینجا تنهام

بده...چون هیشکی اونجور که من دنبال بقیه میگردم دنبال من نگشته تا پیدام کنه


16

تو بیا لینکدین منو چک کن، من میام عکس پروفایلتو چک میکنم.

تا این حد از رابطه باهم تفاهم داریم!

15

ناراحتی م بی اندازه ست. این خونه و آدمهاش طوری منو پس میزنن که انتظارم نه برای ماه و هفته و روز، که برای هر ثانیه ست. فقط میخوام تموم بشه. هر چه سریعتر بگذره و پام برسه به هواپیما. سالهاست برای این راه نجات صبوری کردم. اگه از دستم بره توان دوباره ایستادن و مبارزه کردن برای هیچ چیزی رو ندارم...

فقط تموم بشه و برم. اونقدر برم که هیچوقت برنگردم. برم و تا جای ممکن ازین سرزمین، ازین خونه و آدمهاش و رفتارشون و طرز فکرشون و نیش زدنهاشون خلاص بشم.